N U R U L
HEY GUYS !
Nurul here :D
Sweet 19 :)
Politeknik Sultan Idris Shah
GO DIE! :*
>

TERIMA KASIH :)

♥JASAMU AKAN KU KENANG HINGGA KE AKHIR HAYAT ♥



Skin by Nurul
Cute favicon by Nurul
Blog owner: Nurulhidayah

I'm Back ! HAHAHA
Jumaat, 25 Disember 2015 | 7:38 PTG | 0 comments
Assalamualaikum. Alhamdulillah, aku masih lagi boleh on blog ni. hahaha. Kelakar pon rasa ada bila baca balik blog-blog masa zaman sekolah dulu. HAHAHA

Now I'm 20 years old ! Dah besar kan ? hahaha
Membe2 pon dah banyak dah nak kawin. ai je yg lambat lagi. heee

Now , im on semester 5 and I study at POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH.
dah besar kan ? hahhahaha. 
aku dah tinggalkan segala zaman jahiliah, zaman zaman bercinta tuu. Semua tu dah takde makne dahh. Bila dah besar ni baru lahhh sedar yang sekolah tu seronok sangat !
Bila dah besar ni jugak lah baru aku sedar , yang kerja sekolah dulu sikit sangat. Sekarang , waktu nak tido pon dah tade. tido pon tak tenteram ! terpikir jelah pasal assignment . HMM


Bila dah tinggalkan zaman kebudak2kan , barulaahh aku kenall, ape itu dunia.

Hidup kat dunia ni, tak boleh nak baik sangat.
BUKAN kena berjahat je, maksud aku.. nak baik tu ada masa nya. ada had nya.
kau baik sangat dengan orang , bila bila masa je org akan pjak kau, 

OKBAII :P



AKU TA SOMBONG!!
Rabu, 25 September 2013 | 3:29 PG | 0 comments
Assalamualaikum..

Semenjak dahh kerja nii. rasa cm tade mase utk fmily ,kengkawan .lagi satuu, yg aku bengang! semuaa kata aku sombong ! mana ada sombong woii, aku dok uma pon jarang, nak jumpa smua kengkawan lagi la susahh , haiihh ! --'

sorry sorry sorry sangat ! klaU boleyhh aku pon nk jumpa korg, tapii, aku btol2 ta berpeluang nk jmpa korg, aku kje. aku na kumpol duit. kn nk study. tadelaa aku nyusaHkan org nt kn ? sorry sgat, mayb aku ta prasan. tengs tegur ksalahan aku. mnx maap sgat klau aku sombong. ta bniat pon nk sombong2 nii. mayb aku sries sgt kje, smpai ta prasan smua nii. agpon nk sombong buat pa kn ? mati msok kubuq jgk :) okeyylaa. byee :))




Old things